11/8/09

back

Επιστρέψαμε στην πόλη, επιστρέψαμε και στο μετερίζι μας...Θα γράψω σίγουρα κάτι αυτές τις μέρες για τις διακοπές μου, φυσικά για το Πήλιο που τόσο μου ταίριαξε, και ίσως και για τη Θεσσαλονίκη,η οποία ήταν παλιά γνωστή μου.

Δεν ξέρω τι να περιμένετε από μένα μέχρι το τέλος του καλοκαιριού. Μάλλον σχετικά χαλαρή διάθεση, άτακτο γράψιμο και θεματολογία κάπως καλλιτεχνική Θέλω να σας μιλήσω για τα βιβλία που διάβασα τις δύο προηγούμενες εβδομάδες, για τις μουσικές που ανακάλυψα ή που ξανασυνάντησα τυχαία και για μία ταινία που η καλή μου τύχη με έσπρωξε να την ξαναδώ, καθώς αυτή η δεύτερη φορά μου προκάλεσε σαφώς ποιοτικότερα και πιο ώριμα συναισθήματα από την πρώτη. Όλα αυτά προσεχώς όμως...Α και προσεχώς ΠΑΣ Γιάννενα εννοείται.

Λοιπόν, γεια προς το παρόν. Από αύριο θα τα λέμε ξανά, όπως είχαμε αρχίσει να τα λέμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου