23/4/10

άσπρη σοκολάτα

13 σχόλια:

  1. αν και με αστειο τροπο καταφεραν να αποτυπωσουν την πραγματικοτητα του σημερα.λιγες θερμιδες....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χαχαχα..δυστυχως ετσι καταντησαμε...αυτη ειναι η ζωη μας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπημένο band οι mikro...!
    Ξυπνάω κάθε πρωί με το ''Αυτή η πόλη''.Μου δίνει κατά κάποιο τρόπο κέφι για την υπόλοιπη μέρα και την προτροπή να σηκωθώ από το κρεβάτι...:P
    Επίσης αγαπημένο το ''μίκρο tronik* πλάσμα'', το ''Σφαίρα'',το ''Γέφυρα'',το ''Να γελάς'',το ''Δε σε φοβάμαι'',το ''Χρυσαλλίδα'' και το ''Πόσο ακόμα'' που ακουγόταν πολύ...
    Γενικά πιστεύω ότι η δουλειά τους είναι από τις καλύτερες δουλειές...!
    Πήγες στην πρόσφατη συναυλία τους?
    Thumbs up for the song by the way!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. θυμάμαι ακόμη την εντύπωση που μου είχε κάνει ένα βίντεο κλιπ τους που έβλεπα, όταν πήγαινα ακόμη στο δημοτικό... πρέπει να ήταν η εποχή του μικροτρονικ πλάσμα! μ' αρέσουν και μένα πολύ... είναι συνεπείς σ' αυτό που κάνουν και ικανοί, μπορώ να πω... αν και τους είχα ξαναδεί, ναι πήγα και πάλι και πέρασα θαυμάσια! κι εσύ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όχι εγώ δυστυχώς δεν πήγα αν και θα το ήθελα πολύ να έχω πάει.Δεν τους έχω δει αλλά τους θαυμάζω γι'αυτό που κάνουν και σίγουρα είναι εκπληκτικοί και από κοντά.Θα συμφωνήσω μαζί σου είναι ικανοί και συνεπείς.
    Κρίνοντας και από παλαιότερα σου post η μουσική που ακούς είναι ποιοτική.
    Ειδικά η La Roux μου αρέσει και μένα πολύ και οι the xx εξίσου.(Υ)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. εκπληκτικοί δεν ξέρω, αν είναι... πάντως με τα χρόνια έχουν φτάσει στο ζητούμενο σημείο να χειρίζεται καλά το επί σκηνής μέρος της δουλειάς τους και να ευχαριστούν τον κόσμο τους

    ποιοτική? τι πάει να πει αυτό, κατά τη γνώμη σου? και τι, άραγε, κάνεις τους υποφαινόμενους καλλιτέχνες ποιοτικούς?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ποιότητα=το σύνολο των χαρακτηριστικών πράγματος που το διαφοροποιούν από τα όμοια του.
    Ποιοτικός=αυτός που διακρίνεται για την καλή του ποιότητα.
    Θεωρώ ότι απάντησα στην ερώτηση σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. όχι, βέβαια. δεν απάντησες! στην πραγματικότητα υπεκφεύγεις. κι αφού θέλεις να δώσεις έναν ξερό ορισμό, θα πρέπει να μου πεις ποια είναι τα χαρακτηριστικά που θεωρείς εσύ ότι διαφοροποιούν τους εν λόγω καλλιτέχνες απ' τους ομοίους τους... και γιατί τους διαφοροποιούν θετικά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Λοιπόν είσαι απαιτητικός αλλά μου αρέσει αυτό!:P

    Συγκεκριμένα,αυτό που διαφοροποιεί τη La Roux από τους ομοίους της είναι ο χαρακτήρας της,ο τσαμπουκάς της.Η ιστορία της είναι αρκετά ενδιαφέρουσα και τα κομμάτια της ξεχωριστά-τουλάχιστον έτσι τα αντιλαμβάνομαι εγώ.

    Οι the xx κατά τη γνώμη μου είναι διαφορετικοί γιατί τα κομμάτια τους έχουν ένα κομψό και ιδιαίτερα εκλεπτυσμένο ήχο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. δεν ξέρω ποια είναι η ιστορία της, για να είμαι ελικρινής. ωστόσο, τα περί ποιοτική ή μη ποιοτικής μουσικής με αφήνουν παγερά αδιάφορο, αφού, αν κατορθώσει και με αγγίξει ένα άκουσμα, δεν μ' ενδιαφέρει τίποτα άλλο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Συμφωνώ σ'αυτό!Αν καταφέρει ένα τραγούδι,μια μελωδία να σου προκαλέσει συναισθήματα,τότε αξίζει...!Και έπειτα,είναι και ο τρόπος που αντιλαμβάνεται ο καθένας τον κάθε ήχο,την κάθε μελωδία,το κάθε τραγούδι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή