10/6/10

μικρά προσωπικά πολιτικά

  Κάπως αρχίζουν και ξεβαλτώνουν τα πράγματα για μένα, κυρίως αναφορικά με τα ενδιαφέροντά μου τα πιο πολιτικά, αφού τα προσωπικά μου πηγαίνουν απ' το καλό στο καλύτερο χωρίς ιδιαίτερα σκαμπανεβάσματα. Με το χρόνο να είναι άπλετος πλέον, μη έχοντας ούτε υποχρεώσεις ούτε δεσμεύσεις, αφιερώνω σιγά-σιγά χρόνο σε αρκετά πεδία πολιτικής δραστηριοποίησης, για τα οποία θα μάθετε λεπτομερώς, όταν έρθει η ώρα. Το ζήτημα, βέβαια, πέρα απ' το καθαρά πολιτικό (δηλαδή πέρα απ' την κριτική που θα μπορούσε εύκολα ο καθένας να ασκήσει σε πολιτικές μου επιλογές) είναι και προσωπικό. Την ανάγκη για πολιτική πράξη, για ποικιλότροπο ακριβισμό την ένιωθα όλο και πιο έντονη όσο περισσότερο χωνόμουν κάτω από στοίβες χαρτιών και βιβλίων στη διαδρομή μου για τις τελικές εξετάσεις. Έτσι, μου δίνεται επιτέλους τώρα η δυνατότητα να εκφράσω αυτή την καταπιεσμένη ενέργεια για πολιτική. Γι' αυτό κι έχω πέσει με τα μούτρα. Σε λίγο καιρό, που κάποια πράγματα θα είναι λίγο επισημότερα και πιο σίγουρα, θα σας εξηγήσω ενδελεχώς μπας κι ανταλλάξουμε και καμιά άποψη.

Προς το παρόν δεν καταφέρνω να βάλω το μπλογκ στη ζωή μου γερά. Ελπίζω να το επιτύχω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου