28/6/09

hello world

από τον εξώστη, λοιπόν... Ίσως να ήταν και παράλειψη που δεν ασχολήθηκα μέχρι τώρα με ένα blog, αλλά η ανάγκη που με κάνει να γράφω αυτές τις λέξεις γεννήθηκε πρόσφατα. Αν όλα πάνε όπως τα έχω στο μυαλό μου, θα τα λέμε σχεδόν κάθε μέρα -τουλάχιστον μέσα στο καλοκαίρι- και το blog θα αποκτήσει κάποιες θεματικές ίσως και πλούσιο περιεχόμενο σε κείμενα.
Αρχίζω αυτήν την προσπάθεια πατώντας στο σκεπτικό του " σκέφτομαι και γράφω ", χωρίς να είναι όμως και θέσφατο κάτι τέτοιο. Ελπίζω τα γραπτά μου, που κατά κύριο λόγο θα είναι κείμενα άποψης, να γεννήσουν διαφωνίες και ωραίες συζητήσεις. Σχολιάστε και επικοινωνήστε μαζί μου για το οτιδήποτε.
Ζω στα Γιάννενα από την αρχή της δεκαεπτάχρονης ζωής μου οπότε αρκετά θέματα θα αφορούν την τοπική μας κοινωνία. Σίγουρα θα υπάρξουν και πολλά άλλα για πολιτική αλλά και για τέχνες ή και θέματα που θα μου προκάλεσαν το ενδιαφέρον.
Έχοντας ως αφετηρία τον εξώστη θα προσπαθώ να βλέπω τα ζητήματα που θα με απασχολούν νηφάλια, " από ψηλά ", χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν θα βουτώ ενίοτε και στη σκηνή, για να σας μεταφέρω και μια άλλη οπτική.

αυτά τα ολίγα για αρχή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου