9/7/09

Διάφορα Μικρά

  • Πολύ χάρηκα για το Φέντερερ. Ανέκαθεν ήμουν υποστηρικτής του...Μου άρεσε το παρουσιαστικό του, το στυλ και το χάρισμά του στο παιχνίδι. Έτσι πέρυσι με τις δύο απανωτές ήττες από το Ναδάλ μούδιασα κάπως, ειδικά μετά από τον επικό αγώνα του Γουίμπλεντον. Η επιμονή μου όμως στο τένις του Φέντερερ φέτος ανταμείβεται διαρκώς, αν και για να διαλύσει και την τελευταία αμφιβολία θα πρέπει να νικήσει και το μεγάλο του αντίπαλο σε έναν μεγάλο τελικό. Προσεχώς ένα άρθρο για το Φέντερερ, λοιπόν.

  • Ρε παιδιά, τι γίνεται με το Σύριζα ; Προέκυψε κάτι από τις εσωτερικές διεργασίες και ζυμώσεις ; Έχω και κάμποσες μέρες να πάρω Αυγή, στις ειδήσεις βγήκε από τα βασικά θέματα...Τι να πω ; Πάντως ήταν ενοχλητική αυτή η αίσθηση που μου έδιναν οι συριζαίοι με τα εσωτερικά τους μετά τις ευρωεκλογές, ότι να " όλος ο κόσμος ασχολείται με το τι θα γίνει με τις συνιστώσες, με το Συν και το Σύριζα "...

  • Άρχισα να παίζω και counter strike τώρα τελευταία και έχω εξελιχθεί μετά κόπων και βασάνων σε καλούτσικο ελεύθερο σκοπευτή. Πρέπει να δοκιμάσω τις ικανότητές μου και σε παιχνίδι με άλλους όμως.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου