22/9/10

Ματίνα, Gonjasufi και Walkmen

 Αυτοί οι μήνες μετά τις εξετάσεις μου είναι υπέροχοι! Κανένα άγχος, καμία έννοια. Ζω σε μια πόλη που πάντα λάτρευα, που την αισθανόμουν και θεωρώ πως λίγο-πολύ πάντοτε θα την αισθάνομαι μέρος του εαυτού μου. Την έχω βιώσει ωραία την πόλη μου. Τόσα μέρη, τόσοι άνθρωποι, τόσες στιγμές. Μουσικές και ποτά. Όμως πρώτη φορά έχω την ευκαιρία να τη ζήσω, χωρίς να έχω υποχρεώσεις, σχολεία, μαθήματα και τα ρέστα... Είναι όμορφο πράγμα να μπορείς να αφιερώσεις χρόνο μπόλικο, για να χαλαρώσεις σ' ένα αστικό άλσος, εκεί που άλλοτε στεκόσουν για λίγο στα κλεφτά για ένα τσιγάρο. Ωραίες κι οι μεγάλες βόλτες που αναπνέουν ελεύθερα δίχως τη δαμόκλειο σπάθη του χρόνου από πάνω τους. Ωστόσο, έφτασε ο καιρός που το βήμα για την Αθήνα, για τη νέα ζωή πρέπει να πραγματωθεί. Όσο αναβλητικός κι αν γίνομαι ηθελημένα ή ασυνείδητα κατά περιόδους, τα περιθώρια στένεψαν. Έχω ένα σπίτι που πρέπει να ετοιμάσω, για να με υποδεχτεί με την αρχή των μαθημάτων. Έχω επίσης και τόσα πράγματα να δω, να κάνω... Ελπίζω να με ενεργοποιήσουν κάπως παραπάνω. Να με βάλουν σ' ένα πρόγραμμα. Όχι, ότι μου έχει λείψει η πειθαρχία της σχολικής ζωής (ποτέ δεν θα μου λείψει, αφού ποτέ δεν τη διέθετα), αλλά ούτε καν μπορώ να θυμηθώ την τελευταία φορά που κουράστηκα λόγω φόρτου εργασία, λόγω διαβάσματος, λόγω κάποιας -οποιασδήποτε- δημιουργικής ενασχόλησης. Καλοκαίρι ραστώνης ήταν αυτό για μένα και δεν το μετανιώνω σε καμία περίπτωση. Περιείχε άλλωστε γερές τζούρες από πράγματα που λατρεύω. Δεν περιείχε βέβαια παρά ελάχιστη ενασχόληση με το μπλογκ μου, κάτι για το οποίο αγαπώ να μετανιώνω απ' όταν κιόλας το έστησα πριν ένα χρόνο και κάτι μήνες. Θέλω να αλλάξει αυτό. Υπολογίζω να τα λέμε περισσότερο, να σχολιάζουμε περισσότερο, νΑ αλληλεπιδρούμε περισσότερο... Ακούω χθες και σήμερα δύο νέους δίσκους, φετινής σοδειάς. Πρόκειται για το A sufi and a killer του Gonjasufi και το Lisbon των Walkmen. Εθιστικότατο το πρώτο, κοφτερό, ζόρικο και ζορισμένο το ακούς και δεν ξέρεις από πού σου ήρθε. Ηλεκτρονικό κατά βάση, με την ξεχωριστή ερμηνεία του Sufi να προκαλεί ένα αδιάκοπο ταρακούνημα κεφαλιού και ώμων. Για το υπόλοιπο σώμα δεν αρκεί η προσπάθεια. Το έτερο το άκουσα χθες πολύ αργά το βράδυ και μάλιστα μετά από δύο ακράσεις του πρώτου, οπότε μου φάνηκε ξενέρωτο και μαλθακό. Αλλά τελικά κούνια που με κούναγε. Είναι ωραίο, αν και εντελώς άλλο πράγμα. Ροκ αυτό με ωραίες, ευχάριστες κιθαρίτσες και χαρούμενα πλήκτρα. Τα προτείνω φυσικά ανεπιφύλακτα. 

4 σχόλια:

  1. Στέφανε αρχικά με γεια το καινούριο template και γενικά την αλλαγή στο ιστολόγιο. Θα σε βοηθήσει πιστεύω να έχεις και περισσότερη όρεξη να δημοσιεύεις - μιας και το θες.

    Επίσης, καλή διαμονή και καλή αρχή τώρα με τη σχολή και την Αθήνα που σε περιμένει. Να περνάς καλά και να γράφεις διότι γράφεις πολύ όμορφα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. φχαριστώ για τα καλά σου λόγια. σημαίνουν πολλά για μένα.
    δεν ξέρω αν θα το κρατήσω... είναι αρκετά ευχάριστο και όμορφο, αλλά ακόμη φοβάμαι μήπως είναι κουραστικό. είναι? τι λες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Προσωπικά έχω διαβάσει όλες τις αναρτήσεις σου αλλά πολλές φορές δε νιώθω "ικανή / άξια" (δε ξέρω αν είναι η σωστή λέξη) να σχολιάσω. Εννοώ δεν είμαι ακόμα σε επίπεδο ώστε να κατανοήσω ότι λες, όχι επειδή δεν εξηγείς καλά or something αλλά επειδή δεν κατέχω ακόμα τέτοιου επιπέδου λεξιλογίο. Δεν είναι καθόλου κουραστικό, όπου μπορώ να εκφέρω γνώμη το κάνω, όπως στο παραπάνω κείμενο ας πούμε.

    Εσύ γράφεις και το μοιράζεσαι, όποιος θέλει ας παρακολουθεί. :)

    υ.γ: λατρεύω τις περιγραφές σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. με προβληματίζει αυτό που λες... δεν έχω κανένα σκάλωμα να γράφω περίεργα, ελιτιστικά κείμενα για ολίγους κι εκλεκτούς. ούτε νομίζω πως μπορώ να το κάνω εδώ που τα λέμε... ό,τι γράφω, το κάνω χωρίς επιτήδευση και ίσα-ίσα που αποφεύγω σε γενικές γραμμές το εξεζητημένο λεξιλόγιο και προσπαθώ να δαμάζω τη ροπό που έχω παιδιόθεν για το μακροπερίοδο λόγο και την πυνκή γραφή. αν μπορείς από μσν ή με μαιλ, κάνε μου κάποιες επισημάνσεις επί συγκεκριμένων κειμένων. θα το εκτιμούσα πολύ.

    εσύ αφηγείσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή